Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Fffaa********....

Av elle - 24 februari 2011 00:50

FAN!!!!!

Fick precis veta att det går magsjuka på Amandas förskoleklass/fritids!!

Min första reaktion på det var: NNNNNNNEEEEJJJJJJJJJJJJJ......... INTE NUUUUU!!! ....... SKa ju lixom ha sportlov här nästa vecka, vill INTE vara sjuka då!! Ska ju iväg nån dag till stugan och stanna x antal dagar där, och det är ju redan bokat sen många veckor tillbaks. Känner bara en stor hopplöshet inför det nu! För mina barn brukar kunna bli smittade av magsjuka om det går. Blir ena smittad så blir den andra sjuk några dagar efter den första.....och ev jag med. Har ju hänt förut lixom...... Och jag har sånn jäkla fobi för den sjukdommen, så det är inte sant! John får alltid ta hand om det när det härjar här......jag låser in mig i något annat rum under tiden det kräks! Sån fobi har jag för det!


Det passar sig lixom inte nu med magsjuka!!

Förra året när vi tänkte åka till stugan vid Påsken, så blev barnen sjuka då med och vi kunde inte alls åka för dem hade öroninflammation och hög feber. Så då blev det ju inställt, så jag har inte varit där på flera år nu, kanske 3 år. Längtar ju dit om man säger så!


AH, nåja, inte så roligt blogginlägg kanske, men jag vill absolut INTE att vi blir sjuka i det nu!! :-(((


Hoppas verkligen vi slipper!!!

Man kan ju inte ha Amanda hemma från förskoleklassen 2 dagar bara för det, eller kan man??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elle - 26 februari 2011 23:40

Lördag kväller då... Dagen har gått fort.   Innebandy för John imorse, jag låg o vilade för jag hade sån äcklig mensvärk. :( När han kom hem beställde vi käk från pizzerian... jag orkade iaf inte äta så mkt, så de blev bara lite grann efterso...

Av elle - 25 februari 2011 18:37

Hej hej!   Kväll, äntligen!! Håller på med käk, blir enkelt till mig o ungarna - chikenbits och pommes. Inte det bästa kanske, men dem äter det och det går fort att göra... Och ibland får man slarva lite. John är på jobbet, å dem skulle beställ...

Av elle - 25 februari 2011 15:20

Hehe... jaja,  rubriken kan tolkas lite som man vill. Men just nu e jag bara glad över att det är fredag!!! :D Sista dagen på kvällsveckan för den här gången. Skönt! :) Men det har gått ovanligt fort, annars brukar dom veckorna sega sig nått enor...

Av elle - 17 februari 2011 19:32

Enkel torsdag... mmm men med en ledsen liten jossan. Hon fick inte vara med storasyster som lekte med en kompis inne på Amandas rum, Amanda ville ju inte ha in lillasyster alls när dem lekte, och det förstår man ju.. men hon blev ju såååå jätteleds...

Av elle - 16 februari 2011 23:34

Hej hej bloggen..  Tomt på rubriker idag.. :) hehe. SItter här ensam, så iofs är det tomt runtomkring mig, på folk iaf. :P Barnen sover sen innan halv 9 ikväll, båda två. John är hos en kompis och spelar som dem gör på Onsdagkvällar.. Jaj...

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards