Alla inlägg den 9 februari 2011

Av elle - 9 februari 2011 18:05

Hej hå... *snörvel*

En dag som har bestått av att snyta sig och nysa och sova har snart gått....

Hade svårt att somna inatt så d blev sent och inte mkt sömn, pga att jag låg och nös och snörvlade hela tiden, fick lov att ha papper uppstoppat i näsan för att inte behöva torka hela tiden..... Ja usch..


Amanda har varit i skolan iaf (förskoleklassen), roligt för henne. Sen var hon ut här hemma på gården och lekte med Andrea en stund.

Nu är hon och J iväg och köper mat. Vi orkade bara inte laga något ikväll.

Inte så bra heller om jag står där och nyser hela tiden om jag lagar maten..hehe.


Pratade med mamma i telefon också. Hon hade nyss pratat med min syster i telefon, som ju bor i Australien nu.. Kl var 22 på kvällen där så hon var på g i säng då när mamma ringde dit.

Hon jobbar på en vinfabrik, men idag hade hon varit ledig för den stora pressen hade varit trasig.  Sen hade hon berättat att ca 70 hus hade brunnit ner där (skogsbränder), och det var 30 grader varmt då när hon skulle gå och lägga sig.


30 grader varmt när man ska sova är ju inte så himmla skönt.. dem har ju runt 40 grader på dagen där nu. ...Lite skillnad mot här nu. :-)


Tog nyss ett foto på Jossan med den nya webkameran.  Här är det, blev väl rättså bra, va?!

(Hon hade diadem på sig i håret och lekte lucia......)

     


Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards