Alla inlägg den 7 februari 2011

Av elle - 7 februari 2011 00:32

 Nej, nu måste jag sova, sitter som vanligt uppe o kollar på fejjan... :)

Man har ju inte så mkt tid på dagen till det så då blir det sent på kvällen/natten.

Imorron ska jag gå till skolan med Amanda, hon skulle ha med pulka och hjälm imorron tydligen. Tur vi fick veta det av hennes kompis mamma...


Jossan får va hemma hos farmor imorron och ta det lungt där. Skönt för henne.

Jag har endel saker att fixa och dona med, och j jobbar som vanligt.


Förresten så är det en speciell dag imorron (Idag)... 7:e Februari för 7 år sedan så blev jag och j man och hustru!! Det är alltså våran bröllopsdag idag!!! Hihi.

Firas med lite god kvällsmat sen... <3   


                               

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards