Alla inlägg den 26 februari 2011

Av elle - 26 februari 2011 23:40

Lördag kväller då...

Dagen har gått fort.


Innebandy för John imorse, jag låg o vilade för jag hade sån äcklig mensvärk. :(

När han kom hem beställde vi käk från pizzerian... jag orkade iaf inte äta så mkt, så de blev bara lite grann eftersom jag hade sån värk i magen..

Hatar Lingonveckan. Fast sen jag födde barn så är det bättre med mensvärken allafall, den är nästan obefintlig om man jämför med vad jag hade tidigare......


Iaf så åkte vi in till stan efter maten. Hälla blev det då dem har rätt mtk affärer o välja på. Blev Amanda som fick en hel del nya kläder, som hon verkligen behövde.

Fattas endel fortfarande för hennes del, men man kan ju inte köpa allt på en gång, dock har hon mkt nytt nu. Byxor o toppar behövdes främst.


Jossan fick fleaceset, som hon behövde nytt. Det blev även varsin ny mössa, bra med tanke på att vi åker till fjällen snart. Skidglasögon från Stadium vart det också, som dem ska  ha när vi åker snöskoter.

Så det blev endel, men mkt bra grejor.


Sen va vi tvugna att åka hem för kidsen skulle sova hos mina föräldrar inatt, och dem skulle dit och äta vid 18 tiden också. Skoj för dem.  Så vi fick brassa hemmåt för att packa deras grejor.

Hämtar hem dem imorron förmiddag igen.


John är hos en kompis nu så jag e ensam, skönt på ett sätt.. slappt.. var ju meingen att jag också skulle dit, men min himmla mensvärk sätter stopp för det.

Mmm...urk.


Nähe...va göra nu då???

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards