Alla inlägg den 8 februari 2011

Av elle - 8 februari 2011 22:35

Hej hej bloggen... Nu är Jag sjuk. Igen, typ.....!!

Är jätte förkyld och har nog haft feber idag också, har legat däckad i sängen och sovit rätt många timmar. Haft ont i huvudet också.

Men det är ju många sjuka här i kommunen så...


J var hemma idag för att jossan behövde få komma till en doktor och bli undersökt, hon är så hostig och dann har ju haft feber o så med men den har ju gått över nu iaf, vilket är skönt. Men det luktar virusinfektion om henne, gul tunga har hon också. Så hon behöver nog pencellin för att bli helt frisk.


Vi blev dissade på vc idag när j ringde dit om en tid till henne för att kolla henne. Men nej då hade dem inga fler tider kvar på vårdcentralen alls. What?!

Riktigt dåligt.

Äh, ring imorron igen om det behövs sa dem till J.... eeehhh ok.

Jaja vi får väl göra det då... Suck alltså. Den vårdcentralen har man inte mkt förtroende för...    

Funderar på att skriva in oss på vårdcentralen i Kolbäck istället, det är fler som har gjort det härifrån Hallsta, många som dissar vc i Hallsta numera, man får ju igen hjälp där!


Nu ska jag ta o värma lite mer te till mig, sen lär jag nog sova. God natt!!

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards