Alla inlägg den 10 februari 2011

Av elle - 10 februari 2011 20:31

Suck säger jag bara, jag är så irriterad. Gnäll o tjaffs hela tiden här hemma..Blä!

Jag som redan har ont i huvudet pga att jag är förkyld. Blä blä blä!!!


Hoppas på en bättre dag imorron..... Då är det ju fredag allafall!


Jag håller på att kolla tradera nu. Har koll på två grejer till MIG!

Till MIG, INTE till Barnen eller nån annan, för ovanlighetens skull. :)

Men det är en grej jag behöver inför vecka 9, så jag MÅSTE ha den saken annars är det ingen idé att vi gör det vi ska göra då....hehe.

VIll inte skriva för mkt vad det är jag håller koll på så nån annan går och snor det från mig, haha! Nee, men jag har fyndat om jag får det så därför vill jag så gärna ha den saken!     Nervöst....

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards