Alla inlägg den 3 februari 2011

Av elle - 3 februari 2011 02:23

Hej igen... sitter och trixar med bloggen och grafik mm...

Jag försöker bara få in en presentationsbild på mig, jag har laddat upp den osv och den är inte för stor heller, men den kommer inte upp, alls!?

Vad gör jag för fel!? Nu menar jag inte att jag försöker lägga upp en header, utan ett foto på mig...vid sidan om där man skriver...... NÅGON som vet??? Hjälp mig!

Av elle - 3 februari 2011 00:04

Hej hå...

Sitter här och gör ingen ting. Har tv'n på det är något program om parkeringsvakter (tv4). Superintressant ju...haha ;-)

Näh, har läst lite bloggar, väntar nu på min älskling som är hos en kompis och spelar xbox som dem nästan alltid gör på onsdagar...


Känner att det luktar pannkaka fortfarande här inne, man blir ju lite småhungrig ju hehe... j fixade det ikväll. Tackade jag för då slapp jag steka dem..gillar det inte dem går bara sönder för mig..hihi.

Lilla jossan åt bara två plättar (ja han gjorde sånna också). Stackars tösen hade 40 graders feber nu ikväll innan sovdags. Hon fick alvedon så jag hoppas hon kan sova inatt nu. Inte så konstigt att hon inte ville äta så mkt mat då.


Amanda är feberfri iaf, skönt för henne. Imorron (idag) får hon gå och leka med kompisarna på förskoleklassen igen. Blir nog bra det. Tydligen många som är sjuka i feber här nu. Så tradigt.


Nej nu skaj ag nog göra mig i årdning så blir det bingen... natti natti.

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards