Alla inlägg den 15 februari 2011

Av elle - 15 februari 2011 01:31

Hej hej bloggen...


Ska snart gå o lägga mig o sova. Sitter as usual uppe mitt i natten en stund.

Så skönt så, bara få slappa i tystnaden. Love it!


Alla hjärtans dag var det igår... Fick en fin ros av john o barnen när dem kom hem. Hihi... Så sött.

Vi lagade mat tillsammans och bakade en kladdkaka som vi mumsade på allihopa efter maten. Lite myspys sådär.

Amanda hade gjort ett jättefint kort på förskoleklassen till oss, med urklippta hjärtan som hon klistrat fast o målat osv, och så sött skrivit på kortet: Jag Tycker Om Er!! Sötnosen då! :-)


Nu ska jag ta och packa amandas badkläder till imorron, så jag inte glömmer det innan vi går iväg. Efter det måste jag lägga mig o sova,  börjar bli trött nu.


Ha det bra, o hoppas ni oxå hade en bra alla hjärtans dag igår! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards