Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Skit dag!

Av elle - 5 februari 2011 20:02

Usch.... detta vart bara en skitdag. Enda nöjet var den långa sköna duschen före lunch. .. Gnälliga och bråkiga barn, en make som var dålig i magen och inte ville(kunde) äta mat, så de va inte nå roligt att laga något gott heller, blev pizza för mig och barnen nu ikväll, så tråkigt.

Jossan, lilltjejen, har ritat på tv skärmen med tusch..........!!!!!!!!!!

3 långa sträck mot höger sida, ganska mkt i mitten........... uäkkk!!!!!

Sen ritade hon på sig själv också på knät. Fy tusan, jag blir så irriterad!!


Nä fy denna dag går enkelt att glömma..... eller inte, när man ser sträcken på tv'n varje gång man är på bra humör......då blir man väl lack igen!!! 


Och feberfri är hon inte än heller, jossan, 38 grader idag. Hon har haft feber sen i Onsdags nu mellan 39-40 grader, är dunderförkyld också samt luktar illa ur munnen nu så det är troligen ett virus hon har...det luktar så. Blir doktorn på måndag. Eller om vi tar och ringer 1177 imorron så vi får komma till jourdoktorn.


Bah!! Ingen rolig helg. Och trött på att sitta hemma är jag med, hela veckan och förra helgen och denna helgen med, med sjuka barn....bläää!!!!!!


Märks det att jag är irriterad??? Jag måste få komma ut imorgon allafall. Själv, utan barn! Blir nog lugnast så....

Amanda ville kolla om en kompis är hemma imorgon, så det gör vi efter lunch.


Nä blä....... jag hoppas alla är friska nästa helg så man får göra något roligt och kanske hälsa på vänner och familj, skulle vilja ut på sjön också om det är fint väder. Hänga där lite och grilla korv o ev fiska. :)


Men det ärdå det, nu ska "skitkottarna" i säng, bums!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elle - 26 februari 2011 23:40

Lördag kväller då... Dagen har gått fort.   Innebandy för John imorse, jag låg o vilade för jag hade sån äcklig mensvärk. :( När han kom hem beställde vi käk från pizzerian... jag orkade iaf inte äta så mkt, så de blev bara lite grann efterso...

Av elle - 25 februari 2011 18:37

Hej hej!   Kväll, äntligen!! Håller på med käk, blir enkelt till mig o ungarna - chikenbits och pommes. Inte det bästa kanske, men dem äter det och det går fort att göra... Och ibland får man slarva lite. John är på jobbet, å dem skulle beställ...

Av elle - 25 februari 2011 15:20

Hehe... jaja,  rubriken kan tolkas lite som man vill. Men just nu e jag bara glad över att det är fredag!!! :D Sista dagen på kvällsveckan för den här gången. Skönt! :) Men det har gått ovanligt fort, annars brukar dom veckorna sega sig nått enor...

Av elle - 24 februari 2011 00:50

FAN!!!!! Fick precis veta att det går magsjuka på Amandas förskoleklass/fritids!! Min första reaktion på det var: NNNNNNNEEEEJJJJJJJJJJJJJ......... INTE NUUUUU!!! ....... SKa ju lixom ha sportlov här nästa vecka, vill INTE vara sjuka då!! Ska ju ...

Av elle - 17 februari 2011 19:32

Enkel torsdag... mmm men med en ledsen liten jossan. Hon fick inte vara med storasyster som lekte med en kompis inne på Amandas rum, Amanda ville ju inte ha in lillasyster alls när dem lekte, och det förstår man ju.. men hon blev ju såååå jätteleds...

Foto på mig

  

Presentation


Glad och positiv tvåbarnsmamma vid namn Ellinor. För närvarande är jag CA 30 år. :)
Pluggar, är med familjen och träffar vänner... :-)
Gillar allt möjligt, djur o natur, sport, data, film, kläder mm.
Kämpar med att gå ner i vikt.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

morsans Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards